Kundeservice
ANTAL VARER: BELØB: kr. 0
INDKØBSKURV
Kundeservice

Hos prikkerogstriber.dk er god kundeservice i centrum, og vi vil gøre vores yderste for at give dig en rigtig god, positiv og tryg oplevelse når du handler hos os. Har du brug for at komme i dialog med os er du meget velkommen til at sende en mail på info@prikkerogstriber.dk eller skrive et spørgsmål på vores facebook side www.facebook.com/prikkerogstriber. Vi bestræber os på at svare indenfor 24 timer på alle henvendelse (på normale arbejdsdage).

For at sikre dig en god og positiv shoppingoplevelse når du handler hos Prikkerogstriber.dk har vi her samlet nogle praktiske informationer som kan være rare at vide.

Tilbud og inspiration:
Prikkerogstriber.dk vil løbende lave gode tilbud, konkurrencer og komme med inspiration og gode ideer til vores kunder. Disse tiltag formidles primært via vores facebook side www.facebook.com/prikkerogstriber, så skynd dig at give vores side et "LIKE" og få del i inspirationen.

Bestilling:
Alle varer kan bestilles via vores webshop. Du bestiller ved at klikke "Bestil" og angive antal. Herefter gemmes varen i din indkøbskurv.

Når du har fundet de varer du ønsker at købe, skal du vælge "Indkøbskurven" i toppen af siden hvorefter du vil få vist indholdet af din indkøbskurv og kan tilpasse antal samt vælge fragt- og betalingsmetode. Alle omkostninger på ordren vil fremgå af indkøbskurven.

Når du er klar til at afslutte ordren vælger du "Afslut ordre - gå til betaling". Når betalingen er gennemført er ordren lagt og du vil modtage en ordrebekræftelse pr. e-mail.

Betaling:
Når du handler hos prikkerogstriber.dk kan du være tryg ved at sikkerheden er i orden. Vi har en indløsningsaftale hos NETS, og teknikken håndteres af en af markedets mest seriøse leverandører af internetbaserede betalingssystemer - QuickPay.

Hos os kan du betale med Dankort, VISA og MasterCard. Derudover kan du betale via bankoverførsel, men her skal du være opmærksom på at du mister dine sikkerhedsrettigheder ift. banken du har når du betaler med kort, samt at vi først påbegynder behandlingen af din ordre når vi har registreret din overførsel. Det betyder at du må forvente længere ekspeditionstid.Betaler du med kort hæver vi først betalingen den dag hvor vi sender varen.

Levering:
Når du bestilller hos prikkerogstriber.dk bestræber vi os på at håndtere din ordre så hurtigt om muligt. Bestiller du inden kl. 12.00 vil vi typisk af sende dine varer samme dag, undtagelsesvis dagen efter. I særlige tilfælde kan der gå op til 3 dage før din ordre afsendes.

Er der lang leveringstid på din ordre, eller kan vi ikke levere fordi en eller flere vare er i restordre vil vi altid kontakte dig med henblik på at aftale leverancen, så du kender vilkårene samt har mulighed for at afbestille hvis dette måtte ønskes.

Fragt:
Hos prikkerogstriber.dk har fast pris på fragten på kr. 29,- uanset ordrens størrelse. Ønsker du at afhente varen i vores fysiske butik er dette naturligvis gratis - så sørger vi for at varene er pakket og klar til afhentning i butikkens åbningstid.

Vi sender som udgangspunkt alle pakker med PostNorden. Prikkerogstriber.dk er ikke ansvarlig for pakkedistributørens leveringstid.

14 dages returret:
Som kunde hos prikkerogstriber.dk har du naturligvis ALTID 14 dages fuld returret på de varer du har købt. Ønsker du at anvende denne skal du sende en mail på info@prikkerogstriber.dk indenfor 4 dage efter købet. I mailen skal du angive købsinformation (ordrenummer, varenavn, pris). Det skal desuden tydeligt fremgå at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Skriv gerne en beskrivelse af hvorfor du ønsker at returnere varen (ikke et krav) – Herefter informerer vi om det videre forløb.

Du skal selv betale for returfragten. Når vi har modtaget varerne retur overfører vi det fulde beløb til dig.

Reklamation:
Hos prikkerogstriber.dk yder vi naturligvis 2 års reklamationsret på de varer du har købt. Oplever du fejl og mangler på en vare, skal du hurtigst muligt efter varekøbet skrive til os på info@prikkerogstriber.dk - I mailen skal du angive købsinformation (ordrenummer, varenavn, pris), samt angive en beskrivelse af fejlen. Herefter informerer vi om det videre forløb.

Vi løser typisk reklamationer ved at ombytte den defekte vare med en ny. I særlige tilfælde kan vi tilbyde at ophæve købet og tilbagebetale beløbet. I tilfælde af fremsendelse af nye varer samt returnering af den defekte betaler vi naturligvis fragten.